• חדש
גודל 1 ליטר / מיכל חד של מוצרי אוקרידג ' עם מכסה הפוך / לחולי סוכרת

גודל 1 ליטר / מיכל חד של מוצרי אוקרידג ' עם מכסה הפוך / לחולי סוכרת

ILS 13.97

הנגישות
במלאי

מיועד לטיפול בטוח של מחטים, מחטים עם מזרקים, מחטים, לנסטים, להבים (מכונות גילוח, סקלפלים, וכו') המוצר מסומן באזהרה ביולוגית והוראת שימוש על המיכל, אין גיליון הוראות להפסיד. בטוח כדי החיטוי או לשרוף. אידיאלי לחולי סוכרת. הירידה האנכית ממקסמת נפח מיכל שמיש תוך מתן אפשרות לחיסכון במקום עבור טוטס, עגלות וחללי עבודה. מתאים באופן מושלם על משטחי אמבטיה. עונה או עולה על תקני המרכז לבקרת מחלות, כולל דרישות הסוכנות להגנת הסביבה והסוכנות להגנת הסביבה לאיסוף פסולת ביולוגית מקומית. מכסה שקוף מאפשר מבט על מפלס המילוי, סגירה זמנית לבטיחות ומנעולי הצמדה לסילוק סופי. מיועד לשימוש על ידי פלבוטומיסטים או אחרים הזקוקים למיכל קטן הניתן להובלה.* לעסקים-אושר המרכז לבקרת מחלות. שומר על פסולת מזוהמת מפני חיות מחמד וילדים קטנים-סילוק בטוח של מחטים, מחטים עם מזרקים, מחטי עט, אזמלים, להבים (סכיני גילוח, אזמלים וכו'). מידות המוצר : 4 אינץ 'על 4 אינץ' על 6. נכנס בקלות לתרמיל ארנק בגודל בינוני, תיק כושר או מזוודות.25 אינץ ' 1 ליטר גודל עם מכסה הפוך ( חבילה של 3 ) לשימוש על ידי חולי סוכרת, בעלי חיות מחמד, אמני קעקועים - מעוצבים מתוך מחשבה על בטיחותך. * לשימוש ביתי -. * אור וקומפקטי-מושלם עבור נסיעה בדרכים שימוש.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

מינון מינון מינון אוראלי מינון מינון קשת | לא עוד התמוססות לרפואה! | 5 מזרקים צבעוניים באופן ייחודי | 10 מל כל אחד | 3 צווארי בקבוק כללו | חדש ומשופר!

הובא אליך על ידי Formanx צייר את כמות הרפואה שנקבע על ידי הרופא על ידי משיכה לאט לאט על הבוכנה עד שהנוזל מגיע

ILS 9.99

מארז נסיעות סוכרת של Dittibags - מארז עט אינסולין וארנק עבור יסודות יומיומיים - מחזיק עט אחד, חמישה טיפים לעט, מזהה צילום וכרטיסי אשראי עם שני כיסים נוספים!

עכשיו עם יותר צבעים מתמיד, אתה בטוח למצוא תיק להתאים הסגנון שלך! תיק סוכרת אופנה איכותי זה עובד נהדר לשימ�

ILS 24.95

נעליים סוכרתיות רחבות במיוחד עם רגליים נפוחות מתאימות לרחבה בגודל גדול דלקת פרקים בגודל רגל הנעלה נשימה נושמת כרית אוויר קלה נעלי הליכה לנשים 22.9.2

קופסת הבוהן המרווחת מספקת התאמה נוחה ולא קשורה המסייעת להקל על הלחץ מכפות רגליים נפוחות, ביציות, בצקת, סו

ILS 73.96