• חדש
פרופט נשים של סיור ווקר רצועת נעל

פרופט נשים של סיור ווקר רצועת נעל

ILS 2.67

הנגישות
במלאי

רויאל הייתה המובילה בשוק בכדורסל ביצועים עד שנות ה-70, עם רגליים של כוכבי אנ החלק העליון המחורר שלו יעניק לך יכולת נשימה מוחלטת בעוד שרצועות הוולקרו הקלות שלו ישמרו על ההתאמה הטובה ביותר. במקור שוחרר כ" רויאל טרד", המוצר הראשון של פרו-קדס היה הקלאסי רויאל, נעלי כדורסל בד בחלק העליון הגבוה והנמוך עם פסים אדומים וכחולים ייחודיים הסמוכים לאצבע. היום, פרו-קדס הוציאה מחדש את הקנבס המלכותי הקלאסי, את מלך החצר ואת נעל הכדורסל המלכותית ההיסטורית. רבים מהפריטים האלה מבוקשים מאוד על ידי אספנים. איי מפורסמים, כולל וויליס ריד, קארים עבדול-ג ' אבר ו "פיסטול" פיט מרביץ'. עם הזמן, סגנונות חדשים הוספו בין הקטגוריות של בייסבול, כדורגל, טניס, וטריק אנד פילד. נוח ומזדמן, את סיור ווקר רצועת אוקספורד מפרופט יהיה לך מרגיש נהדר עם כל צעד. חומרים המשתמשים בטכניקות תמיכה וריפוד סופגות זעזועים בלעדיות פותחו כדי לעמוד בקצב ההתקדמות המהירה בטכנולוגיית ההנעלה. איי הראשון שזכה בחמישה תארים ברציפות בפרו-קדס. קוד 5500 נעל סוכרתית. בשנת 1949 הוקמה פרו-קדס על ידי קדס כקו נעלי ספורט שמכוון בעיקר לכדורסל. בסוף שנות ה-70, פרו-קדס הפך להיות סינונימי לכמה מהאישים הגדולים ביותר בהיסטוריה של כדורסל וספורט מקצועי, תוך השגת מעמד פולחן כסניקרס האמיתי הראשון עם סגנון בקרב קהילת ההיפ הופ המוקדמת של ניו יורק.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

מינון מינון מינון אוראלי מינון מינון קשת | לא עוד התמוססות לרפואה! | 5 מזרקים צבעוניים באופן ייחודי | 10 מל כל אחד | 3 צווארי בקבוק כללו | חדש ומשופר!

הובא אליך על ידי Formanx צייר את כמות הרפואה שנקבע על ידי הרופא על ידי משיכה לאט לאט על הבוכנה עד שהנוזל מגיע

ILS 9.99

נעלי סוכרת לגברים של W & Lesvago עם סגירות מתכווננות, נעלי הליכה ברוחב רוחב לא החלקה קל משקל לבצרה קשישה פלנטרית פשיטיס דלקת מפרקים רגליים נפוחות

מדוד את שתי הרגליים והשתמש במדידה הגדולה ביותר קרא מדידה והשווה לתרשים גודל מדובר במתנות נהדרות לחולי ס�

ILS 1.67