• חדש
מארז נסיעות סוכרת של Dittibags - מארז עט אינסולין וארנק עבור יסודות יומיומיים - מחזיק עט אחד, חמישה טיפים לעט, מזהה צילום וכרטיסי אשראי עם שני כיסים נוספים!

מארז נסיעות סוכרת של Dittibags - מארז עט אינסולין וארנק עבור יסודות יומיומיים - מחזיק עט אחד, חמישה טיפים לעט, מזהה צילום וכרטיסי אשראי עם שני כיסים נוספים!

ILS 24.95

הנגישות
במלאי

עכשיו עם יותר צבעים מתמיד, אתה בטוח למצוא תיק להתאים הסגנון שלך! תיק סוכרת אופנה איכותי זה עובד נהדר לשימוש יומיומי, נסיעות וכל מה שביניהם ו מאפיינים מיוחדים : »בד איכותי ועמיד» רוכסן חלק »פנים מאורגן» כיס עט אינסולין »חריץ מזהה רפואי. »חמוד וקומפקטי : התיק מגיע בשלושה צבעים חמודים כך שאתה בטוח למצוא אחד (או שניים!) שמתאים לסגנון שלך! הארנק מודד 8 "x 2 5/8" x 5/8 ". כל האספקה ​​שלך תישאר בצורה מסודרת ומוכנה כשאתה זקוק להם. התיק נפתח ונסגר עם רוכסנים יציבים שהופכים את הגישה לאספקה ​​שלך לרוח.»פונקציונלי : מארז הנסיעות של סוכרת Dittibag הוא אופנתי ופונקציונאלי! הארנק החמוד הזה יכול לשאת בקלות את כל האספקה ​​המהותית שלך ליום. לתיק מקום לעט אינסולין, חמישה טיפים לעט, תעודת זהות, כרטיסי אשראי, מזומנים, מגבוני אלכוהול ועוד!. »נסיעה : העיצוב הדק מקל על נשיאת היסודות היומיומיים שלך ונראה נהדר תוך כדי כך! זה התפיסה המושלמת תיקים והגו לשימוש יומיומי. »עמיד : עשוי מחומר עמיד ואיכותי התיק הזה בטוח יחזיק מעמד! החומר החיצוני רך למגע אך חזק מספיק כדי לשמור על בטיחות האספקה ​​שלך. לתיק יש משבצות לעט אינסולין אחד, חמישה טיפים לעט, מזהה צילום, כרטיסי אשראי/חיוב ושני כיסים נוספים לאספקה ​​כמו מגבוני אלכוהול או מזומנים. »חמוד וקומפקטי : התיק מגיע בשלושה צבעים חמודים כך שאתה בטוח למצוא אחד (או שניים!) שמתאים לסגנון שלך! הארנק מודד 8 "x 2 5/8" x 5/8 ". »נסיעות : העיצוב הדק מקל על נשיאת היסודות היומיים שלך ונראה נהדר תוך כדי כך! זהו התיק המושלם לתפיסה והעברה לשימוש יומיומי. האחסון והארגון מייצרים קל לשאת את כל האספקה ​​היומית שלך. »עמיד : עשוי מחומר עמיד ואיכותי התיק הזה בטוח יימשך! החומר החיצוני רך למגע אך חזק מספיק כדי לשמור על האספקה ​​שלך. ואפילו עם כל האספקה ​​שלך, מארז עט האינסולין מרגיש דק ולא מגושם!. האם אתה מחפש מארז אינסולין שהוא פונקציונלי או אופנתי? מדוע לא שניהם! ארנק הנסיעות הסוכרת של המארז הרזה הוא התיק המושלם לשימוש יומיומי! Dittibag חוזר וטוב יותר מתמיד עם חומר באיכות גבוהה מבפנים ומבחוץ, אחסון טוב יותר ויותר צבעים! העיצוב הדק והקומפקטי מתאים בקלות לארנק, תיק או תרמיל מה שהופך אותו נהדר לנסיעות.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

מינון מינון מינון אוראלי מינון מינון קשת | לא עוד התמוססות לרפואה! | 5 מזרקים צבעוניים באופן ייחודי | 10 מל כל אחד | 3 צווארי בקבוק כללו | חדש ומשופר!

הובא אליך על ידי Formanx צייר את כמות הרפואה שנקבע על ידי הרופא על ידי משיכה לאט לאט על הבוכנה עד שהנוזל מגיע

ILS 9.99