• חדש
מתאר הבא ערכת מערכת ניטור גלוקוז בדם All-in-One לסוכרת + מתאר רצועות בדיקת גלוקוז בדם הבא, 35 ספירת

מתאר הבא ערכת מערכת ניטור גלוקוז בדם All-in-One לסוכרת + מתאר רצועות בדיקת גלוקוז בדם הבא, 35 ספירת

ILS 2.00

הנגישות
במלאי

Christiansen, M מערכת ניטור זו כוללת גם דגימה בהזדמנות שנייה, ומאפשרת לך להחיל יותר דם על רצועת הבדיקה תוך 30 שניות, מה שעשוי לסייע במניעת בזבוז רצועות בדיקה ולחסוך כסף. מד גלוקוז בדם הבא מציע דיוק מוכח (1) עם טווח יעד HI/LO בהתאמה אישית וסיכום תוצאות בדיקת הגלוקוז בדם שלך ומספק גם ממוצעים של 7, 14 ו -30 יום של רמות הגלוקוז בדם שלך. דגימה בהזדמנות שנייה : מאפשרת לך להחיל יותר דם על רצועת הבדיקה בה אתה משתמש תוך 30 שניות, מה שעשוי לסייע במניעת בזבוז רצועות בדיקה ולחסוך כסף (2). ברנשטיין, ר 'ואח'.1177/1932296817691301. פלטפורמת טכנולוגיית רצועות בדיקות חדשה לניטור עצמי של גלוקוז בדם. זמן בדיקה מהיר : מוכן לבדיקה ממש מחוץ לקופסה כדי להקל על הבדיקה היומית עם ספירה לאחור של 5 שניות; מספק גם ממוצעים של 7, 14 ו -30 יום של רמות הגלוקוז בדם שלך. Journal of Diabetes Science וטכנולוגיה, 7 (5), 1386-1399. דיוק מוכח : עזרו בניהול הסוכרת שלכם עם טווח יעד HI/LO בהתאמה אישית וסיכום תוצאות בדיקת הגלוקוז בדם שלכם (1).הערכה כוללת : קווי המתאר הבא מד הגלוקוז בדם, 55 קווי מתאר רצועות הבדיקה הבאות, מדריך למשתמש ומדריך התייחסות מהיר, מכשיר רכיבה מיקרולט, 10 Lancets בצבע מיקרולט, יומן יומן ותיק נשיאה וכרטיס אחריות.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

מארז נסיעות סוכרת של Dittibags - מארז עט אינסולין וארנק עבור יסודות יומיומיים - מחזיק עט אחד, חמישה טיפים לעט, מזהה צילום וכרטיסי אשראי עם שני כיסים נוספים!

עכשיו עם יותר צבעים מתמיד, אתה בטוח למצוא תיק להתאים הסגנון שלך! תיק סוכרת אופנה איכותי זה עובד נהדר לשימ�

ILS 24.95

מינון מינון מינון אוראלי מינון מינון קשת | לא עוד התמוססות לרפואה! | 5 מזרקים צבעוניים באופן ייחודי | 10 מל כל אחד | 3 צווארי בקבוק כללו | חדש ומשופר!

הובא אליך על ידי Formanx צייר את כמות הרפואה שנקבע על ידי הרופא על ידי משיכה לאט לאט על הבוכנה עד שהנוזל מגיע

ILS 9.99