• חדש
GEL PIC GEL1 ROACH GEL במזרק, 1 אונקיה

GEL PIC GEL1 ROACH GEL במזרק, 1 אונקיה

ILS 2.33

הנגישות
במלאי

ממלא סדקים ונקיקים לעולם אל תניח מוצר שאינו בשימוש במורד ניקוז מקורה או חיצוני. נוסחת חומצה בורית של 33 אחוזים. אחסן וסילוקו של ג'ל רוצח ה- PIC רוצח : אל תזהם מים, מזון או הזנה עם אחסון וסילוק. 33 אחוז נוסחת חומצה בורית. ממלא סדקים ונקיקים. יעיל לשימוש מסחרי, תעשייתי, מוסדי וביתי. ג'ל בקרת מקריק בשימוש שימושי לשימוש במזרק כדי למלא סדקים ונקיקים. 33 אחוז נוסחת חומצה בורית. המפתח לביטול מקקים הוא ליישם את הג'ל באזורים מוארים בצורה עמומה שבהם מקקים נוטים להסתיר ולנסוע. יעיל לשימוש מסחרי, תעשייתי, מוסדי וביתי. ג'ל בקרת מקריק בשימוש שימושי לשימוש במזרק כדי למלא סדקים ונקיקים. כדי לשלוט על מקקים, מומלץ למרוח את הג'ל בשמירה מאחורי תנורים, מקררים, מדיחי כלים, כיורים, מכונות כביסה, אמבטיות, צינורות מים, ניקוז, ביוב, צינורות חשמל, סדקים ונקיקים של לוחות בסיס כמו גם ארונות וארונות. מתקבל לשימוש באזורי הכנת מזון.נוסחת חומצה בורית של 33 אחוזים. אל תחיל את הג'ל בשום מקום זיהום מזון יכול להתרחש. מכיל מזרק אחד של 1 אונקיות. מתקבל לשימוש באזורי הכנת מזון. מכיל מזרק אחד של 1 אונקיות. בעזרת המזרק והבוכנה, הג'ל מנוהל בקלות לסדקים ונקיקים ליישום דיסקרטי יותר באזורים בהם מקקים יכולים לתעבורה.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

נעלי סוכרת לגברים של W & Lesvago עם סגירות מתכווננות, נעלי הליכה ברוחב רוחב לא החלקה קל משקל לבצרה קשישה פלנטרית פשיטיס דלקת מפרקים רגליים נפוחות

מדוד את שתי הרגליים והשתמש במדידה הגדולה ביותר קרא מדידה והשווה לתרשים גודל מדובר במתנות נהדרות לחולי ס�

ILS 1.67

מינון מינון מינון אוראלי מינון מינון קשת | לא עוד התמוססות לרפואה! | 5 מזרקים צבעוניים באופן ייחודי | 10 מל כל אחד | 3 צווארי בקבוק כללו | חדש ומשופר!

הובא אליך על ידי Formanx צייר את כמות הרפואה שנקבע על ידי הרופא על ידי משיכה לאט לאט על הבוכנה עד שהנוזל מגיע

ILS 9.99