• חדש
גרבי סוכרת נשים רופאים בסגנון צוותים אושרו גרביים 3-12 זוגות

גרבי סוכרת נשים רופאים בסגנון צוותים אושרו גרביים 3-12 זוגות

ILS 9.99

הנגישות
במלאי

90% כותנה, 7% פוליאסטר, 3% אלסטאן. עקב מחוזק - גרביים אלה מיועדות במיוחד לחיבוק העקב להתאמה מושלמת. סוליה מרופדת - סולית הגרב מיוצרת עם כרית נוספת המגנה על כפות הרגליים ומספקת נוחות מעולה. לא מחייב את החלק הרחב - החלק העליון של הגרביים מיועד למתיחה רחבה מספיק ומבטל כל הידוק לא נוח לרגלך. סרוג רשת - מיוצר עם חומר סרוג מיוחד שמבטל כל סוג של ריחות. 90% כותנה 7% פוליאסטר 3% אלסטאן התאמה רופפת, עליון לא מחייב - עבור רופא נוחות נוסף מאושר טיפול טיפולי - מומלץ לבעיות במחזור הדם, סוכרת, בצקת, צבע נוירופתיה - מגיע בשלושה צבעים שחור, לבן ואפור - 90% כותנה, 7% פוליאסטר, 3% גודל אלסטאן-גרבי סוכרת לא מחייבות כושר רופף שלנו זמינות ב -3 גדלים : 9-11 (נעליים סטנדרטיות בגודל 5-10) חולי סוכרת רגליים רגישות נוירופתיה אנשים עם זרימת אדמה תומכים בדלקת פרקים נפוחה כפות רגל נפוחות כאב כאב כאב כאב כאב כאב בכאב. טכנולוגיית לחות כותנה - סוג זה של חומר כותנה מיועד לשמור על כפות הרגליים קרירות, יבשות, ומבטל כל סוג של הזעה, מה שהופך את כפות הרגליים שלך להרגיש נוחות במיוחד. ללבוש רגליים רחבות נוחות. תפר בוהן חלק - התפרים הללו מיועדים לסייע בחיסול כל סוג של נקודות לחץ לנוחות הטובה ביותר שלך.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

מארז נסיעות סוכרת של Dittibags - מארז עט אינסולין וארנק עבור יסודות יומיומיים - מחזיק עט אחד, חמישה טיפים לעט, מזהה צילום וכרטיסי אשראי עם שני כיסים נוספים!

עכשיו עם יותר צבעים מתמיד, אתה בטוח למצוא תיק להתאים הסגנון שלך! תיק סוכרת אופנה איכותי זה עובד נהדר לשימ�

ILS 24.95

מינון מינון מינון אוראלי מינון מינון קשת | לא עוד התמוססות לרפואה! | 5 מזרקים צבעוניים באופן ייחודי | 10 מל כל אחד | 3 צווארי בקבוק כללו | חדש ומשופר!

הובא אליך על ידי Formanx צייר את כמות הרפואה שנקבע על ידי הרופא על ידי משיכה לאט לאט על הבוכנה עד שהנוזל מגיע

ILS 9.99