• חדש
תעשיות סטופל השראה עולם יפה בוטני מכונת כתיבה טקסט ביטוי ממוסגר קיר אמנות, עיצוב על ידי מולי ב.

תעשיות סטופל השראה עולם יפה בוטני מכונת כתיבה טקסט ביטוי ממוסגר קיר אמנות, עיצוב על ידי מולי ב.

ILS 2.00

הנגישות
במלאי

5 איקס 30 ממוסגר לא משנה את סגנון, שלנו מודרני, עכשווי, מסורתי, או תינוק קיר אמנות ועיצוב הבית הוא בעל מבנה עם שיקול מירבי וטיפול.מידות : 24 איקס 1. עבור קל להגדיר רזה או שכבה יצירות אמנות על מדף או נגד קיר. תוצרת ארצות הברית. הדפסי הג 'יקל-פלטה שלנו מותקנים בקפידה על גיבוי עמיד של מד-אף, ולאחר מכן מסיימים בצורה מושלמת במסגרת גרגר עץ בעובי 1. מוצרי סטופל נעים בין אמנות קיר בד, אמנות קיר עץ, ואמנות ג ' יקלס ממוסגרת במגוון נושאים, מדיומים וגדלים. עיצוב על ידי מולי ב. עבור קל להגדיר רזה או שכבה יצירות אמנות על מדף או נגד קיר. יצירות אמנות מתייחסות : טיפוגרפיה, בוטני, מרומם. יצירות אמנות מתייחסות : טיפוגרפיה, בוטני, מרומם. הדפסי הג 'יקל-פלטה שלנו מותקנים בקפידה על גיבוי עמיד של מד-אף, ולאחר מכן מסיימים בצורה מושלמת במסגרת גרגר עץ בעובי 1. קיר אמנות הוא מוכן לתלות-אין התקנה או חומרה צורך. קיר אמנות הוא מוכן לתלות-אין התקנה או חומרה צורך. כל המוצרים שלנו מיוצרים בגאווה בארצות הברית, והם הביאו לחיים במתקנים שלנו ג ' ונסטון, רי.מידות : 24 איקס 1. תוצרת ארצות הברית. צבעי מסגרת רכובים כוללים בית חווה שחור, אפור ולבן.תעשיות סטופל מספקת אמנות קיר איכותית ואביזרים דקורטיביים במשך יותר מארבעים שנה.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

$ 80- $ 1500 יד מצוירת על ידי מורים אקדמיות לאמנות-15 ציורי שמן חמור ותרנגולות מחוץ יציב חיות משק אדגר האנט אמנות תפאורה על בד-יצירות מפורסמות 01

אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות אם אתה רוצה זה מוכן לתלות, בבקשה לקנות מתיחה / מסגור בחנות שלנו 4, גד�

ILS 805.50

פוסטר לקידום מכירות ויסקי באן בד הדפס דפוס קיר בד קיר אמנות קיר הדפסת בד צביעה קיר פוסטר לאמנות לחדר שינה תפאורה לסלון חדר שינה 24x32 אינץ '.

אנו יכולים גם להתאים אישית כל עיצוב, תוכלו לשלוח אלינו תמונות או ליצור עבורכם תמונות אנו משתמשים רק בתמו�

ILS 106.80