• חדש
קיר אנימה מגילה קיר קיר פוסטר | פוסטר יפני של המנגה הקיר היפני, 15.7x39.3 אינץ '/40x100 סמ

קיר אנימה מגילה קיר קיר פוסטר | פוסטר יפני של המנגה הקיר היפני, 15.7x39.3 אינץ '/40x100 סמ

ILS 0.33

הנגישות
במלאי

הכרזה הזו עם גרפיקה תוססת וצבעונית, מתוכננת במיוחד עבור מעריצי האנימה בכל הגילאים 3 אינץ ', זה הגודל האידיאלי לתלייה על הקיר שלך, והצבעים התוססים יבהירו כל חלל. הדפסת בד בצבע מלא : תלו את פוסטר הבד המלא שלך בצבע מלא בקלות באמצעות הצינורות המסופקים ושני ווים. גודל המוצר : פוסטר אנימה זה מודד 40x100 ס"מ/15. גודל המוצר : פוסטר אנימה זה מודד 40x100 ס"מ/15. מודפס על בד סיבים ומעוצב כגלילה, ניתן לתלות אותו בקלות או להציג אותו לכולם. הדפסת בד בצבע מלא : תלו את פוסטר הבד המלא שלך בצבע מלא בקלות באמצעות הצינורות המסופקים ושני ווים. הזמינו עכשיו ותיהנו מתוספת ייחודית ומושכת עין לעיצוב שלכם. העיצוב הצבעוני מציג דמויות אנימה פופולריות ויוסיף נגיעה של התרגשות לכל מרחב. מדידת 40x100 ס"מ/15. פוסטר קיר אנימה זה מגיע עם צינורות מסופקים ושני ווים, מה שמקל על התלייה ולקשט כל חדר בביתכם. אוסף אמנות קיר אנימה - כרזות ושטיחים באיכות פרימיום לעיצוב החדר שלך!. פוסטר קיר אנימה זה מגיע עם צינורות מסופקים ושני ווים, מה שמקל על התלייה ולקשט כל חדר בביתכם. העיצוב הצבעוני מציג דמויות אנימה פופולריות ויוסיף נגיעה של התרגשות לכל מרחב. מוצר זה הופך את הנוח להציג את יצירות האמנות שלך בכל מרחב.מגילת הדפסת בדים : פוסטר אנימה איכותי זה מיועד במיוחד לאוסף של כל מעריצים.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

פוסטר לקידום מכירות ויסקי באן בד הדפס דפוס קיר בד קיר אמנות קיר הדפסת בד צביעה קיר פוסטר לאמנות לחדר שינה תפאורה לסלון חדר שינה 24x32 אינץ '.

אנו יכולים גם להתאים אישית כל עיצוב, תוכלו לשלוח אלינו תמונות או ליצור עבורכם תמונות אנו משתמשים רק בתמו�

ILS 106.80

פוסטרים מותאמים אישית של טרידקור העלו תמונות, [פוסטר לא ממוסגר] עצב תמונה משלך חבר, אישה, בעל ביום הולדת, יום אם, יום אב, יום נישואין, ולנטיין, חתונה

איכות גבוהה : כרזות סאטן (210 גרם) וזה מותאם אישית קיר פוסטר הוא ממוסגר מודפס ונשלח מאיתנו : המתנה האישית של�

ILS 1.33