• חדש
כפול בראשות צלליות איפור עשר צבע צלליות שלב גליטר צלליות פאייטים נוזל צלליות 2 מ ל לחתוך קמט חותמת

כפול בראשות צלליות איפור עשר צבע צלליות שלב גליטר צלליות פאייטים נוזל צלליות 2 מ ל לחתוך קמט חותמת

ILS 82.70

הנגישות
במלאי

מוצרים כוללים : 1 * נוזל צלליות ??המוצרים שלנו מאוד יפים ואיכותיים. -וחשוב יותר, בכל מקום שאתה הולך, אתה יכול להיות האדם המושך את העין ביותר בכל אירוע.חידוש רב תכליתי מסתובב וו. אנא צור איתנו קשר ואנו נספק לך פתרונות. את צלליות מושלם הפתעה מתנה לחברה שלך, אשתו, אחות, אמא וחברים. עמיד למים לאורך זמן, אחד צלליות יכול להביא חיוניות לחיים שלך, אז מגיע לך יש סט של צלליות עיניים ששייך לך!. *ברוכים הבאים טרבקלף חנות (אריג) מפרט : אריג מרקם חלק, קל ליישום. זה צלליות קל לנשיאה, אור בגודל, מאוד נוח אם בבית או בנסיעות. הצללית הנוזלית קלה מאוד לשימוש. מושלם עבור חתונה, מסיבה או מזדמן נראה. *זה נוזל צלליות הוא מאוד מתאים ללבישה לבד או ערבוב עם צבעים אחרים, ביעילות המדגיש את קווי המתאר של העיניים וגורם לך את פוקוס בכל אירוע. עם פלאפי צלליות מיזוג מברשת, אתה יכול תערובת ולהחיל באותו זמן. *מתאים לאירועים רבים, כגון מסיבות יום הולדת, חתונות, איפור מראה, הופעות חיות, ריקוד לילות ומסיבות ריקודים. מיוצר בארצות הברית או מיובא. התחל עם קו הריסים באמצע העין ועבוד משם. אם אתה מקבל פריטים פגומים או לא מרוצה עם המוצרים שלנו, צלליות עשוי להיות פגום במהלך שימוש. אנו מאמינים שתאהבו אותם. מתנה מושלמת עבור חברה, אמא וחברים.

פרמטרים של מוצר

✿Smooth texture, easy to apply. :
✿This liquid eye shadow is very suitable for wearing alone or mixing with other colors, effectively highlighting the outline of the eyes and making you the focus in any occasion. :
✿More importantly, wherever you go, you can become the most eye-catching person in any occasion. :
✿Suitable for many occasions, such as birthday parties, weddings, makeup shows, live performances, dance nights and dance parties. Perfect gift for girlfriend, mother and friends. :
✿Products include:
1 * liquid eye shadow

מוצרים דומים

אני אוני קסום מקל צל, לא קמטים, לא מריחות, פרו מים-שמן הוכחה, חזק פיגמנט צלליות מקל עם לחות, מרגיע ומזין מרכיבים טבעיים, צעיר ובריא עיניים מראה

נייד צלליות עיפרון שתוכל איפור & מגע עד מחוץ כל כך קל שמור על הצבעים חיים במשך שעות ב אני אוני אנו מאמינים

ILS 3.00

עיצוב איפור עיניים בהיר בגוונים כחולים מפוארים עיצוב קיר עץ מודרני ועכשווי, אמנות קיר עץ סגול, אנשים גדולים לוחות קיר מעץ מודפסים על אמנות עץ אורן טבעי

באמצעות דיו באיכות הגבוהה ביותר אשר לא לדעוך לאורך זמן עם גרגר העץ הגלוי מעט המופיע דרך הצבעים והקצוות ה�

ILS 58.43