• חדש
JOMAY ELELASH Extension Pads Pads Patches ערכת 50 זוגות Canthus bifurcation Design מתחת לרפידות עיניים לשתקת ריסים (לבן)

JOMAY ELELASH Extension Pads Pads Patches ערכת 50 זוגות Canthus bifurcation Design מתחת לרפידות עיניים לשתקת ריסים (לבן)

ILS 3.00

הנגישות
במלאי

צמיגות בינונית, אור, נושם, רך ונוח, ללא כאב, ללא רישום, ללא עיוותזוג אריזה, נקייה וסניטרית, בקנה אחד עם עקומת עיני רוב האנשים, כאשר משתמשים בהם סביב העיניים, קל יותר לכיסוי העגלה התחתונה. מתאים לעיקול העיניים האנושיות. עיצוב עקומת עיניים : עיצוב ארגונומי. מתאים לעיקול העיניים האנושיות. תיק 50 תיקים/קופסה. זוג אריזה, נקייה וסניטרית, בקנה אחד עם עקומת עיני רוב האנשים, כאשר משתמשים בהם סביב העיניים, קל יותר לכיסוי העגלה התחתונה. בידוד הריסים העליונים והתחתונים, כדי להימנע מהשתלה בצד אחד של הריסים, דבק לצד השני של הריסים, כך שכמה הדבקה של שיער, אך גם כדי למנוע פינצטה של ​​חלוקת שיער גירדו בטעות את עור הלקוחות. בידוד הריסים העליונים והתחתונים, כדי להימנע מהשתלה בצד אחד של הריסים, דבק לצד השני של הריסים, כך שכמה הדבקה של שיער, אך גם כדי למנוע פינצטה של ​​חלוקת שיער גירדו בטעות את עור הלקוחות. מיתרים : Jomay Features : קל, צמיגות חלקה, בינונית, ללא fuzz. צמיגות בינונית, אור, נושם, רך ונוח, ללא כאב, ללא רישום, ללא עיוות. מנע מגע דבק עם העור : בעת פריקה או השתלת, הימנע מפריקת קרם ותערובת דבק הדבקת בעור, בידוד יעיל. השתלת שיער ברורה יותר : משחת עיניים לבנה וצבע הריסים שלהם ליצירת ניגודיות חדה, השתלת שיער בראייה בהירה יותר, משתנה יותר שימושית.

פרמטרים של מוצר

1 pair/bag 50 bags/box. :

מוצרים דומים

קרם עיניים של Seamantika אנטי אייג'ינג קרם טבעי למעגל כהה, קרם קמטים, רגלי עורבים, נפיחות - שמנת עיניים מזינה עם שמן ורד, שמן ארגן, שמן פרימרוז ערב

המכסים שלך אטומים העיניים שלך הן מתן מתות לגילך, לרמות הלחץ שלך וכמה שינה יש לך, אז שמור על סודותיך עם קרם

ILS 96.70

אני אוני קסום מקל צל, לא קמטים, לא מריחות, פרו מים-שמן הוכחה, חזק פיגמנט צלליות מקל עם לחות, מרגיע ומזין מרכיבים טבעיים, צעיר ובריא עיניים מראה

נייד צלליות עיפרון שתוכל איפור & מגע עד מחוץ כל כך קל שמור על הצבעים חיים במשך שעות ב אני אוני אנו מאמינים

ILS 3.00