• חדש
ספוג בלנדר של Gfouns Beauty: עטוף בנפרד 5 יח 'ספוגי איפור OMBRE צבעוניים עבור בסיס, נוזלים, שמנת, מיזוג ואבקה, 4 צורות שונות של ספוג איפור עם מחזיק בלנדר יופי אחד.

ספוג בלנדר של Gfouns Beauty: עטוף בנפרד 5 יח 'ספוגי איפור OMBRE צבעוניים עבור בסיס, נוזלים, שמנת, מיזוג ואבקה, 4 צורות שונות של ספוג איפור עם מחזיק בלנדר יופי אחד.

ILS 6.98

הנגישות
במלאי

ספוגי איפור זה עטופים ואטומים באופן אינדיבידואלי, אינך צריך לדאוג לזה, והם עובדים בצורה מושלמת ליישום איפור בסיס, נוזל ושמנת 【ספוג יופי עם נקבוביות קטנטנות אחידות : שימוש רטוב ויבש】 ספוגי האיפור הופכים גדולים יותר כשהם רטובים לחלוטין, ספוגי איפור למיזוג, בסיס נוזלי, קרם BB. ספוגי האיפור עובדים בצורה מושלמת ליישום יסוד, נוזלים ושמנת. ספוגי איפור זה עטופים באופן אינדיבידואלי, ואז ארוזים בבקבוק. 【מיוצר מחומר תחושה ואלסטיות רכים יותר】 על סמך משוב לקוחות על חומר, אנו בוחרים את החומר הרך והגמישות הרכים יותר. הספוג היבש יכול להפיץ אבקה הגדרה, אבקה רופפת. ספוגים רכים, זווית לטכניקות יישום שונות. 【קצה מעוקל לשימוש חוזר וגלגול צד עגול מרחמים בסיס על צוואר ולחי; הצד המחודד וספוגי האיפור הקטנים המתאימים לאזורים קטנים. בלנדר היופי הזה מוצג יפה! הצבעים המהנים התוססים והזוויות השונות מבדילות אותם מספוג האיפור הסטנדרטי שלך בגוון בשר. Blenders יופי לשימוש חוזר ועמיד】 ניקוי הוא בריזה. בלנדר היופי הזה מוצג יפה! הצבעים המהנים התוססים והזוויות השונות מבדילות אותם מספוג האיפור הסטנדרטי שלך בגוון בשר, סט ספוג האיפור אינו עשוי זול, אך הוא לא יקר. הספוגים האיפוריים לפנים הם נטולי לטקס, נטולי ריח ולא אלרגני, 100% אכזריות- ספוגים בחינם וטבעוניים. 【4 צורות שונות יופי צבעוני ספוג בלנדר יכול לענות על כל צרכי איפור הפנים שלך】 אנו מבינים לחלוטין כמה מעצבן כשאתה מתגעגע לצרכי איפור הפנים שלך, ולכן אנו מספקים כל כך הרבה צורות של ספוג בלנדר יופי לחוויית האיפור הגדול שלך.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

קרח רולר עבור פנים, קרח עובש עבור פנים עם ערפל תרסיס פונקציה, לשימוש חוזר יופי קרח פנים רולר, משמש כדי הקלה פנים & מגבר; עיניים נפיחות, להאיר וגוון עור

אתה יכול לסחוט אותו, ואז להוסיף מים, שמן אתרים, עלה ולשים אותו על קרח ואז לשים אותו במקרר ולחכות שהוא יקפא

ILS 88.50

ניובאנג נוזל סימון יופי שרביט טבעי גליטר שמר גימור קרם סימון איפור עט מקל עם כרית מוליך ניתן לערבב רך חלק עמיד למים זוהר הפנס עבור גוף פנים 04

טיפים לשימוש 1 זה יהיה מתנה אידיאלית להישלח לחברים ולמשפחות.כל התמונות נלקחות במוצרים אמיתיים לאחר החל, �

ILS 0.67