• חדש
קריסטל יהלומי בגימור לנשים אופנתי בעבודת יד רחב שיער חישוקי חרוזים בלינג גומייה לשיער שיער אביזרי קריסטל יהלומי בגימור לנשים אופנתי בעבודת יד רחב שיער חישוקים.

קריסטל יהלומי בגימור לנשים אופנתי בעבודת יד רחב שיער חישוקי חרוזים בלינג גומייה לשיער שיער אביזרי קריסטל יהלומי בגימור לנשים אופנתי בעבודת יד רחב שיער חישוקים.

ILS 0.67

הנגישות
במלאי

18 אינץ עיצוב מעודן : אופנתי כיסויי ראש עשוי קריסטל יהלומים וקטיפה משקף אור וטבעי אור, ביצוע שיער חישוק מראה בהיר ואלגנטי. נוח ללבוש : זהב סרט תפור באיכות גבוהה קטיפה, זה נוגע רך, לא לפגוע שיער וקרקפת, להביא אין לחץ החלקה, אשר יאפשר לך להרגיש אור משוקלל ונוח כאשר לובש, כולם צריך יש יהלומי סרט. תכונות : קריסטל יהלומי סרט-צבע : זהב-חומר : קריסטל יהלומים-גודל : רוחב : 3 סנטימטר/1. עיצוב : זה זהב קריסטל יהלומי סרט מביא עדין ויוקרתי מרגיש למראה שלך בעונה זו. חבילה כולל 1 * קריסטל יהלומי סרט. מתאים לאירועים שונים : סרט ניצוץ הם כל הזעם. נראה על זה היה משוחק על ידי מודלים מפורסמים רבים, סלבריטי באינטרנט בתצוגת אופנה וטלוויזיה. כל יהלום נראה ומגע לא זול כמו אחרים, מתאים לכל אירוע. - שלה ' סגנון, אתה תקבל הרבה של המושך את העין ואת התאימות. תיאור : למרות גליטר סרטי ראש מלאים בלינג ריינסטון יהלומים, את קריסטל סרט אור משקל והוא עטוף על ידי רך פלנלית , זה לא כואב אוזני שלך. החיוך שלך, הערך שלנו. נוח ללבוש אפילו עבור כל היום.שביעות רצון שירות : אנא פנה אלינו אם אתה לא מרוצה עם נשים סרט, אנחנו נפתור את הבעיות שלך כמיטב יכולתנו.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

ליל כל הקדושים עלה סרט נזר גבירותיי חמוד פרח עלה סרט סרט סרט חגיגי מסיבת קישוט קוספליי תלבושות בעבודת יד שיער טבעת אביזרי שחור אדום ניאון שיער קליפים

5 על 20 על 8 סנטימטר,(בבקשה לאפשר 13 ממ שגיאה בשל מדידה ידנית אנא ודא לא אכפת לך לפני ההזמנה ליל כל הקדושים על�

ILS 12.98

200 יחידות שיער גומיות שיער קשרי, 4 ממ צבעוני קוקו מחזיקי שיער להקות, 2 אינץ בקוטר גומייה עבור בינוני כדי עבה שיער, מתולתל שיער, נשים או גברים,

5 זה לא נשבר בקלות 4 ממ סרט הוא יותר נוח מאשר מסורתי קוקו עשוי גבוהה אלסטי חומר, את נשים של שיער להקת יכול ל�

ILS 1.67