• חדש
חיתול דפוס שברון חיתול ומארגן משתלות עבור יסודות תינוקות שזה עתה נולדו, תלוי על עריסה, מיטת תינוקות. החלפת שולחן או קיר. כיסים מרובים לאחסון מגבונים, קרמים, קרמים, צעצועים ועוד.

חיתול דפוס שברון חיתול ומארגן משתלות עבור יסודות תינוקות שזה עתה נולדו, תלוי על עריסה, מיטת תינוקות. החלפת שולחן או קיר. כיסים מרובים לאחסון מגבונים, קרמים, קרמים, צעצועים ועוד.

ILS 19.99

הנגישות
במלאי

5" שומר על כל חיוני התינוקות בהישג יד : החיתולים, הקרמים, האבקות והמגבונים שלך תמיד יהיו מאורגנים במקום נוח אחד. עיצוב פוגש פונקציה : המארגן היפה שלנו ישמור על כל חיוני שולחן ההחלפה של תינוקך בהישג יד. בצד שמאל יש שני כיסי רשת 4. התא העליון מודד 7.5 "x 7" ותא החיתולים המרווח מודד 8. התא העליון מודד 7. הפוליאסטר בדרגה גבוהה מתמזג עם מים משם וקל לניקוי. הפוליאסטר בדרגה גבוהה מתמזג עם מים משם וקל לניקוי.5" ואילו הצד הימני מציע כיס רשת גדול יותר של 9 "x 8.5 "x 7" ותא החיתולים המרווח נמדד חוט 8. שומר על כל חיוני התינוקות בהישג יד : החיתולים, הקרמים, האבקות והמגבונים שלך תמיד יהיו מאורגנים במקום נוח אחד. בצד שמאל יש שני כיסי רשת 4.5" ואילו הצד הימני מציע כיס רשת גדול יותר של 9 "x 8. מתחבר ללא מאמץ לכל השולחנות, השידות או העריסות המתחלפות : ווים תלויים מפלסטיק עמיד מבטיחים שהאדי שלנו יישאר במקום בזמן שאתה נוטה לקטנה שלך.עיצוב פוגש פונקציה : המארגן היפה שלנו ישמור על כל חיוני שולחן ההחלפה של תינוקך בהישג יד. בצד שמאל יש שני כיסי רשת 4. חוט מבד אחר : אל תיפול קורבן למארגנים רופפים ששופעים! יצאנו ליצור קאדי משתלה שעובד קשה כמוך! הוא משתמש בגיליון קל וגמיש המספק קשיחות במקום שאתה זקוק לו ועמידות לטווח הארוך.5" ואילו הצד הימני מציע כיס רשת גדול יותר של 9 "x 8. שומר על כל חיוני התינוקות בהישג יד : החיתולים, הקרמים, האבקות והמגבונים שלך תמיד יהיו מאורגנים במקום נוח אחד. התא העליון מודד 7.5 "x 7" ותא החיתולים המרווח מודד 8.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

גולגולת גולגולת גולגולת גולגולת גולגולת גולגולת טרופית טרופית תיקי חיתולי גולגולת גולגולת תיקים תיק תרמיל חיתול תיק סיעוד לטיפול לתינוקות

הערות : בגלל זה חדש, יהיה ריח קטן, פשוט הניח אותו למרפסת שלך במשך כמה שעות, הוא יריח בחינם אבטחת איכות : יכו�

ILS 2.00

תיק חיתול של מיס פונג תיק חיתול עור, תיק חיתול לתינוקות לתינוקות ונערים, 16 כיסים מארגן תיק חיתולים עם מחזיק חיטוי ידיים, כרית החלפה, 2 כיסים מבודדים

2 כיסים מבודדים חום חום יותר : חומר בידוד תרמי פו עור מתכוונן רצועות וידית מבטיחה להפחית את העייפות ולהצי�

ILS 0.67