• חדש
טרפלגר סאטון מוצק צבע משי עניבה

טרפלגר סאטון מוצק צבע משי עניבה

ILS 75.00

הנגישות
במלאי

נוח מספיק כדי ללבוש כל יום כל פיסת המראה שלך חייבת להיות מסודרת ומגובשת כדי ליצור את הרושם המושלם. היצירה הנצחית הזו היא חובה לארון הבגדים של כל גבר. מעורות גמישים, לעורות אקזוטיים, למשי המשובח ביותר, אנו מציעים תוספות איכותיות להתאמה אישית של התלבושת שלך. לא רק שהבגדים, החגורה והנעליים שלך צריכים להשלים ולעמוד בניגוד זה לזה, אלא שכיכר כיס תואמת או חפתים יעלו את התלבושת שלך לשלב הבא. גבר לבוש היטב שם לב לפרטים הקטנים, ועניבת המשי בצבע אחיד של סאטון תשים את הטאץ ' הסופי על התלבושת שלך. את מוצק צבע עושה את זה קל כדי להתאים עם רוב שילובי צבעים, ביצוע מתכונן בבוקר רוח. אביזר בסיסי שכל גבר צריך. בהשראת בחירה עבור חתונות, סיום לימודים, ראיונות, ואירועי צדקה, זה מוצק משי עניבת הוא קלאסי ומכובד. טרפלגר מציעה אביזרי גברים משובחים. כאשר כל המראה שלך מעוצב בקפידה כדי להיות ייחודי ואישי עבורך, האביזרים הקטנים הם שיעשו את ההבדל. את מומחה עיצוב ואומנות יהיה להוסיף ממד חדש למראה שלך.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

פרפר נייל מדבקות 3 ד עצמי דבק נייל מדבקות צבעוני פרפרים אביב פרחי נייל עיצובים עבור אקריליק ציפורניים אספקת מניקור קישוטי נייל צבע רצועות

ישנם גורמים רבים מדוע אנשים צריכים לקנות את ה ברור קצר ציפורני שווא ציפורניים רצועות פולני צבע רחוב פדיק

ILS 78.20

1000 יח ' שקית פרוס פירות / קריקטורה בעלי החיים פולימר חימר עבור עשה זאת בעצמך קסמי מלאכות 5 ממ זעיר חמוד פלסטיק שרף עשה זאת בעצמך נייל אמנות אבזרים -)

מסדרים את פרוסות הפירות בהתאם להעדפותיכם, זה לכסות אותו באקריליק שקוף, ואז ללטש אותו לאחר שהכל יבש, ולבסו

ILS 57.10