• חדש
Ggsell ggsell 10pcs קעקועים מלאך קעקועים זמניים בחבילות אחת, כולל סנונית, כלוב ציפורים, פרפרים, צבאים, בת ים, מלאך, תוכי, פרחים, דגים, תכשיטים וכו '.

Ggsell ggsell 10pcs קעקועים מלאך קעקועים זמניים בחבילות אחת, כולל סנונית, כלוב ציפורים, פרפרים, צבאים, בת ים, מלאך, תוכי, פרחים, דגים, תכשיטים וכו '.

ILS 0.67

הנגישות
במלאי

גיליון קעקוע גודל : 10 עיצובים אופנתיים מושכת עיניים.A, EN71, ASTM או CE אישור. נקה ויבש את העור לחלוטין. אופן השימוש : 1.A, EN71, ASTM או CE אישור. גיליון קעקוע גודל : 10. הניחו את דפוס הקעקוע בצד על עורכם ושפשפו מגבת רטובה או ספוג מכסים את הקעקוע למשך 20 ~ 30 שניות. עיצובים אופנתיים מושכת עיניים. קלף את פינת נייר הגיבוי בעדינות ל- CHEKC אם הוא עבר. לאורך זמן לאורך 5 ~ 7 ימים. כיצד להסיר : פשוט להשרות את הקעקוע בשמן תינוקות או משפשף בית משפשף כמה דקות ואז קרצפו. בקלות מים מעבירים ולהסיר על ידי שמן תינוקות. בקלות מים מעבירים ולהסיר על ידי שמן תינוקות. בחר דפוס, השאר 5 מ"מ מהקצוות כדי לחתוך ולקלף את יריעת הפלסטיק. לאורך זמן לאורך 5 ~ 7 ימים.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

קיידה גוף גליטר ספריי, מהיר סרט להרכיב נוצץ גבוהה מבריק אבקת עבור גוף & מגבר; פנים, קל משקל גבוהה פיגמנט מהיר יבש גליטר תרסיס ריקוד מסיבת מוסיקה פסטיבל

קוסמטיקה להשתמש תהליך, כגון מצב לא נורמלי, אנא להיות מושעה אתה יכול להשתמש בו על הפנים שלך, זרועות, רגליים

ILS 32.00

קעקוע לחפות מדבקה, 2 קופסות עור הסתרת קלטת, לנשימה ועמיד למים לטקס משלוח רך צלקת כיסוי מדבקה,קעקוע פגם להסתיר תיקון, לשימוש חוזר קעקוע הסתרת קלטת

מפרט : סוג פריט : צלקת כיסוי מדבקיםמפרט : 2 קופסות איקס 6 יחידות קופסהרשימת חבילה : 2 קופסות איקס צלקת כיסוי �

ILS 1.67