• חדש
Mayfair 19601CP 378 מושב אסלה עם צירי כרום, פורניר אלון מוארך, טבעי

Mayfair 19601CP 378 מושב אסלה עם צירי כרום, פורניר אלון מוארך, טבעי

ILS 1.33

הנגישות
במלאי

בנוסף לייצור מושבי טואלט, Bemis הוא אחד היצרנים המובילים בצפון אמריקה שאינם אוטומוטיים של רכיבים עם הזרקת פלסטיק חוזה מתאים לכל השירותים המוארכים : כולל קולר, אמריקן סטנדרט, טוטו ורבים אחרים. מושבי האסלה של מייפייר מספקים מגוון רחב של עיצובים להשתלב בקלות בכל חדר אמבטיה. מהיצרן מייפייר - במשך למעלה מ 60 שנה, מייפייר מביאה מוצרים איכותיים עם חדשנות וסגנון לבתים ברחבי צפון אמריקה. הצירים הקלאסיים הלא-טנתיים הקלאסיים הם מסוגננים וארוכי טווח. הערה : צבעים באתר או מודפסים מאתר יכולים להשתנות בצורה דרסטית מהצבע בפועל של מושב האסלה בגלל הגדרות צג ומדפסת. צרכיהם של הלקוחות נמצאים בחזית העיצוב עם תכונות ויתרונות ללא תחרות המקלים על חיי היומיום. מתאים לכל הקערות העגולות של היצרנים בארצות הברית ובקנדה. הערה : צבעים באתר או מודפסים מאתר יכולים להשתנות בצורה דרסטית מהצבע בפועל של מושב האסלה בגלל הגדרות צג ומדפסת. צירי כרום קלאסיים : חומרת אמבט מבטא מסיימת. תיאור המוצר זה של השתקפויות טבעיות של Mayfair מושב האסלה פורניר מביא יופי טבעי לחדר האמבטיה שלך מבלי להתפצל או לפיצוח. הצבעים בדף זה מיועדים לשימוש חזותי משוער ואין להשתמש בהם כדי להתאים צבעים בדיוק לקערת אסלה.גימור עץ : הביא יופי טבעי לאמבטיה שלך מבלי להתפצל או לפיצוח.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

מגזין Ambesonne Pastel ומחזיק הספרים, תצלום הקומפוזיציה הרומנטית היצירתית של סרט פרחי סרט ואחו פראי, מארגן מתלה רצפה לבית ולבית הספר, 22 x19, סומק ורד.

עשו טובה לחבריך הטריים או בני הזוג הטריים ותנו להם את אחד המארגנים האופנתיים ביותר! מיוצר מ עם הצבעים המ�

ILS 49.99

Galaxy Tab A 10.1 מארז 2019, דגם SM-T510/T515, כיסוי מארז סיליקון ידידותי לסיליקון פואטי כבד פואטי כבד, סדרת עור צבים, לסמסונג גלקסי לשונית טבלט 10.1 אינץ ', כחול

התבנית האחורית הייחודית היא עיצוב מעטפת צבים עם תומכים מוגבהים המאוחדים על משטחים כדי למנוע החלקה פתחי �

ILS 9.95