• חדש
כד מודרני לאמנות קלאסית לאפר אנושי למבוגרים, שלווה בסתיו, חובב טבע, כיבוי העלווה בסתיו, כד הלוויית העץ עם טקסט בהתאמה אישית, לבן)

כד מודרני לאמנות קלאסית לאפר אנושי למבוגרים, שלווה בסתיו, חובב טבע, כיבוי העלווה בסתיו, כד הלוויית העץ עם טקסט בהתאמה אישית, לבן)

ILS 2.67

הנגישות
במלאי

25" H x 5 ? כל כד נבחרת ביד על ידי אמנים מקצועיים של Naginawoode Mporium.00 "L - חיצוני 9.5 " L - חיצוני 7. ? ✳️ גודל ויכולתם ✳️? X -LAGE (320 CU/IN) 11. נגב נקי עם מטלית רכה יבשה. הסר תכשיטים, כמו טבעות לפני הטיפול בכד כדי להימנע מגרד את פני השטח. ? ✳️ משלוח ✳️? Shipping המשלוח החינמי המהיר ביותר בכל העולם. בעזרת תיבת הזיכרון המופלאה הזו, אתה יכול לשמר את זיכרונותיהם. איור פשוט : שריפת אדם בריא של 100 קילו תייצר כמעט 100 סנטימטרים של אפר. נגב נקי עם מטלית רכה יבשה. ? ✳️ גודל ויכולתם ✳️? X -LAGE (320 CU/IN) 11. גודל סנטימטר מעוקב של כל כד שריפה מופיע בתיאור הפריט. אנא חיבור לי תיבה מייד להשיג כד מצופה אמייל בהתאמה אישית לאפר של אדם אהוב.25 "H x 5" W x 4.00" L - פנים גדול (160cu/in) 9. ? ✳️ איזה גודל אני צריך? ✳️? יהיה עליכם להיות מודעים למשקל הגוף הבריא המשוער של האדם או החיה שאתם רוכשים כדי להחזיק את כל האפר של יקירכם. ✅ TSA אושר - אתה יכול לנסוע עם כד זה.00" L - פנים גדול (160cu/in) 9. גודל בסנטימטרים מעוקבים x משקל משוער.25 "H x 7" W x 5. אתה יכול לקבוע את גודל הכד שאתה זקוק לו אם אתה מכיר את המשקל הבריא של המנוח. אמייל מצופה אמייל כד אפר אנושי, כיבוי העץ, כיצרי הפגואין, כד כדים מעץ עם טקסט בהתאמה אישית כאשר מישהו שאנחנו אוהבים פשוט קיים בזיכרונותינו, הזיכרונות האלה הופכים לא יסולא בפז. ? ✳️ משלוח ✳️? Shipping המשלוח החינמי המהיר ביותר בכל העולם.5 " L - חיצוני 7.25 "H x 5" W x 4. הסר תכשיטים, כמו טבעות לפני הטיפול בכד כדי להימנע מגרד את פני השטח. אנא חיבור לי תיבה מייד להשיג כד מצופה אמייל בהתאמה אישית לאפר של אדם אהוב. הפוך אותו לשלך על ידי הוספת לוחית פליז. ? ✳️ בעבודת יד, בעבודת יד, מצופה אמייל? ? ✳️ טיפול והוראות ✳️? התיבה נפתחת על ידי פתיחת הברגה בתחתית והחליקה החוצה.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

מגן משטח עקיבה פרימיום עבור דל אינספירון 14 5482 2-ב-1 14 אינץ ' 2-ב-1 מחשב נייד, כיסוי משטח מגע שחור נגד שריטות אנטי טביעת אצבע מט, אביזרי מחשב נייד

זה גם לא משאיר שאריות כאשר הוא מוסר אל תקנו עבור כל דגם אחר שהוזכר אז בכותרת אנו כוללים ערכת התקנה עם ויד�

ILS 3.00

אספל 2 על 16.8 אינץ ' 32 לד חירום מהבהב אזהרה בר אורות מהבהבים עם 4 כוסות יניקה ואקום 23 דפוסי פלאש בטיחות פנים הוביל יועץ תנועה אור מהבהב למשאיות כלי רכב

את אור בר יש תוחלת חיים מעל 50,000 שעות עמיד למים לחלוטין, חדירות ערפל חזקה, עמיד בפני אבק ואנטי קורוזיה, החו�

ILS 1.33