• חדש
שיני כריש אופנה CAMO תרמיל תרמיל מחשב נייד תרמיל קיבולת גדול של תיק הספרים של תיקי הסוואה

שיני כריש אופנה CAMO תרמיל תרמיל מחשב נייד תרמיל קיבולת גדול של תיק הספרים של תיקי הסוואה

ILS 1.00

הנגישות
במלאי

3 אינץ ' הערה : שביעות רצון הלקוחות היא מה שאנחנו רודפים. חומר : עשוי מחומר סיבי פוליאסטר באיכות גבוהה, רוכסן חלק ופאנל אחורי רשת נשימה, קל משקל , נוח ועמיד.חומר : עשוי מחומר סיבי פוליאסטר באיכות גבוהה, רוכסן חלק ופאנל אחורי רשת נשימה, קל משקל , נוח ועמיד. תיק בית ספר לעיצוב תבניות מצוירות 1. העברת המסע שלך ונוסעים נוחים יותר לאן שאתה הולך. זה יכול בקלות להחזיק כל מיני ציוד לבתי ספר ופריטים יומיים. הניתן לנשימה, עמידה בלבוש, עמידה וקלה לניקוי. העברת המסע שלך ונוסעים נוחים יותר לאן שאתה הולך. שטיפת מכונות ושטיפת ידיים מקובלת. הערה : שביעות רצון הלקוחות היא מה שאנחנו רודפים. כיסים מרובים כך שהפריטים שלך יסווגו בבירור, ישנם כיסים משני צידי התיק. מתנה : ערכת התרמיל הזו לגברים ונשים כאחד היא המתנה המושלמת לבני נוער, חברים ובני משפחה!. מתנה : ערכת התרמיל הזו לגברים ונשים כאחד היא המתנה המושלמת לבני נוער, חברים ובני משפחה!. אירוע : עבודה, טיולי טיול, קורסים להכשרה המוקדשים לקניות, גן חיות, פארק, ספורט חיצוני וכו '. זה יכול בקלות להחזיק כל מיני ציוד לבתי ספר ופריטים יומיים. אם יש לך שאלות, אנא צור איתי קשר ואני אתמודד עם זה עבורך בהקדם האפשרי. אירוע : עבודה, טיולי טיול, קורסים להכשרה המוקדשים לקניות, גן חיות, פארק, ספורט חיצוני וכו '.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

קופסת מתכת פרחונית ורודה של אמבסון, דפוס טבע וינטג 'פרוח עם פרחים עלים תלתלים, מיכל תיבת פח מלבני רב-תכליתי עם מכסה, 7.2 x 4.7 x 2.2 , ורוד בהיר וחיוור שנהב.

קופסת אחסון מתכת דקורטיבית ומרווחת עם מכסה ספק מתנות קופסאות קופיות למשפחה ולחבריך לתמונות הדיגיטליות �

ILS 2.00

כיור מטבח, בודד 304 פלדה אל חלד קערה כפולה מסעדה מסעדה כיור, כיור חיצוני עם ברז, חוזה למטה ומדף כפול למקורה, מוסך, חדר כביסה (גודל: 74*41*75 סמ/29*16*3

הם ייראו טוב כמו חדשים עם מאמץ מינימלי חלודה ועמידה בפני קורוזיה : הכיורים שלנו עמידים בפני חלודה וקורוז�

ILS 169.42