• חדש
Btsky Stark Sign Sign Stard 20 PCS מחזיק כרטיס Acrylic Place עם מספר טבלת חריץ תצוגה עמדות מחזיקות שלטי חתונה ברורים לפגישה עם ארוחת יום הולדת למסיבת יום הולדת.

Btsky Stark Sign Sign Stard 20 PCS מחזיק כרטיס Acrylic Place עם מספר טבלת חריץ תצוגה עמדות מחזיקות שלטי חתונה ברורים לפגישה עם ארוחת יום הולדת למסיבת יום הולדת.

ILS 22.99

הנגישות
במלאי

45 "/ 712" או כרטיסי נייר דקים אחרים. העיצוב המלבני הפשוט, אלגנטי ושווה לחפש, מספק לאורחים שלכם חווית אירועים נוחה.מדידות פריטים : מחזיק כרטיס השם הוא 3 "x 2" x 0. בהשוואה למוצרי זכוכית או ברזל אחרים, פריט זה אינו שברירי ולא קל לפגיעה בו, ויכול להיות u ESD שוב ושוב במשך זמן רב. מתאים להצגת כרטיסי מספר טבלה אקריליק עבה של 3 מ"מ/ 0. מדידות פריטים : מחזיק כרטיס השם הוא 3 "x 2" x 0. מגוון תרחישי מיקום ושימושים עבורכם לבחירה, כמו ארוחת שולחן, ספריה, מדף ספרים, בית קפה, חדר שינה ועוד בשבילכם לגלות. הגנת בטיחות : זה הגיע עם סרט המגן משני צידי כל תצוגה כדי למנוע שריטות תוך כדי נשלחים. BTSKY בסיס תצוגה אקריליק ברור של BTSKY הופך את המשתה שלך למסודר, והעיצוב הפשוט והאלגנטי שלו יוסיף גם תחושת אופנה למסיבה. בחירת חומר : בסיס תצוגת מספר טבלה זה עשוי מחומר אקרילי איכותי, שהוא עמיד ויציב. מראה אלגנטי : מחזיק כרטיסי מקום מאמצים טכנולוגיית ליטוש קריסטל אקרילי, עם משטח חלק ושקיפות גבוהה. בהשוואה למוצרי זכוכית או ברזל אחרים, פריט זה אינו שברירי ולא קל לפגיעה בו, ויכול להיות u ESD שוב ושוב במשך זמן רב. כאשר סרט המגן נקרע, מתגלה מחזיק כרטיסי שם שקוף עדין. הגנת בטיחות : זה הגיע עם סרט המגן משני צידי כל תצוגה כדי למנוע שריטות תוך כדי נשלחים. עמדת כרטיסי Mutipurpose : עמדת הסימנים האקרילית הזו הם אידיאליים למחזיק כרטיסי חתונה ומספר שולחן ארוחת ערב, התואם בצורה מושלמת כל סגנון אירועים. מראה אלגנטי : מחזיק כרטיסי מקום מאמצים טכנולוגיית ליטוש קריסטל אקרילי, עם משטח חלק ושקיפות גבוהה.

פרמטרים של מוצר

מוצרים דומים

רעיונות מתנות יום האב ספל בירה אריזונה אורגון אף פעם לא רחוק מדי לשתות יין בירה יחד - מערכות יחסים למרחקים ארוכים ספל מצחיק 22 עוז קרמיקה לבנה שטיין

זהו יום הולדת נהדר, יום השנה, חג המולד, יום האב, יום האם כל פגמים או שגיאות מצידנו יחליפו או החזר כספי בחינ�

ILS 27.99